آشنایی با منطقه فانگ شان در پکن
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با منطقه فانگ شان در پکن

 

منطقه ای با وسعت دو هزار کیلومتر مربع در جنوب غربی حومه پکن و شرق کوه های تای هانگ  است. حدود هشتصد هزار نفر در این منطقه ساکن هستند. رودخانه ها و دریاچه های فراوانی مانند رود یانگ دینگ (Yongding River)، داشیا (Dashihe River)، جوما (Juma River)و زیائوکینگ (Xiaoqing River) در این منطقه قرار دارند. کشاورزی و دامداری در این منطقه رواج دارد. و برنج، گندم و انواع میوه از محصولات آن هستند.

 

هتل‌ها و بیمارستان‌ها همه‌روزه به‌صورت شبانه‌روزی خدمات می‌دهند. درمانگاه‌های عمومی نیز همه‌روزه از 8:30 تا بعد از ساعت 22:00 باز هستند.

اکثر جاذبه‌های توریستی همه‌روزه از ساعت 9:00 الی17:30 قابل بازدید هستند، که برخی از آن‌ها در تابستان تا اول شب نیز باز هستند. موزه‌ها معمولاً یک روز در هفته (اکثراً دوشنبه‌ها) تعطیل هستند و در تعطیلات عمومی و نیز تعطیلات تابستانی / زمستانی یک یا دو ساعت بیشتر کار می‌کنند.

رستوران‌ها و بارها از حدود 10:00 تا دیروقت شب باز هستند و به‌طورمعمول در روزهای آخر هفته یا تعطیلات عمومی بیشتر کار می‌کنند. بعضی از بارها تا ساعتی پس از نیمه‌شب یا حتی تمام شب باز هستند.

 

فانگ شان

 

شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا دارای  دو  شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  می باشد. حیطه فعالیت این مجموعه بسیار گسترده بوده و قادر به وارد کردن هر نوع کالای قانونی به کشور می باشد. (دستگاه ها و خطوط تولیدی، مواد اولیه و شیمیایی ، کالاهای آماده مصرف مانند کالاهای تزیینی و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و…)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 ادامه مطلب 





:: برچسب‌ها: آشنایی با پکن , آشنایی با شهرهای چین , معرفی پکن , منطقه فانگ شان ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: